Direktlänk till inlägg 8 maj 2016

Hallå

Av Silvia Johansson - 8 maj 2016 23:05

Hej oj jag glömde blogga i morse jag vaknade ganska sent i dag ??jag åt en jätte god frukost sen gick jag gick och fotade lite sen var jag och gjorde naglar sen tog jag en luchns på stan sen for jag på affären och handlade lite gott så nu ligger jag framför tv och kollar på film och bara myser kanske gör ett nytt blogg inlägg innan jag ska lägga mig puss och kram så länge????

Tog en fika innan jag gick hem?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Johansson - 16 maj 2016 11:23

Nu sitter jag i skolan och må halv dåligt men måste ändå vara hör suck:( men ha fått tillbaka lite av min matlust i alla fall:) har matte just nu det är skit drygt:0 men skriver mer på lunchen ska väl fortsätta att plugga puss så länge :) PS min go...

Av Silvia Johansson - 15 maj 2016 22:36


Sorry att jag inte skrev nåt i går men sov hela kväll orkade knappt gå upp men nu känner jag mig bättre :) så det nog skola för mig i morrn :) så ska nog ta ett bad om ett tag men nu ligger jag i sägen med en kopp kaffe och ta det lungt :) men nog pl...

Av Silvia Johansson - 14 maj 2016 02:49


Jag tog nåt åt sen jag skrev sist och har badat ett tag sen bara tagit st lungt sett på film :) men för ett tag sen börja jag må illa som fan:( så tänkte lägga mig och försöka sova så kanske det med lite tur försvinner :) god natt och sov gott alla:)...

Av Silvia Johansson - 14 maj 2016 00:45


Hallå! Jag är sjuk än men det börjar blir lite bättre :) har sovit hela dagen just nu ligger jag i sägen i sägen i morrn tänkte jag försöka göra nåt :) har inte ätit nåt i dag så känner mig as hungrig ska nog gå och ta mig nåt att äta :) skriver inna...

Av Silvia Johansson - 12 maj 2016 16:48


Hallå alla! Jag har inte orkat blogga nåt i dag liggat och sovit i dag bara för har feber och mått illa hela dagen ska försöka äta lite middag i dag i alla fall men ska villa ett tag innan mamma kommer hem :( PS det här åt jag till frukost :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards