Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 23:08

Hallå jag har haft en helt underbar kväll med plugg och sen gick vi och fika och har vi shoppat lite tänkte lägga lite bilder på min kväll när jag är klart med inlägget:) nu tänkte jag lägga mig i sägen och ta det lungt innan jag ska sova få se om jag blogga nåt innan jag ska sova:) puss och hej :)

PS nu ta jag lite godis och lägger mig i sägen framför en film :)

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 21:09

Hallå jag åt för ett tag sen och nyss pluggat nu ska jag vidare ner till city för sätta mig på ett café och vänta på mina tjejkompisar för att plugga lite och fika lite :) Ne nu ska jag ta och gå till bussen så vi hörs sen :)

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 18:56

Hallå!:) kom nyss hem från träningen och det gick bra och nu ligger man i soffan och softa innan man ska äta sen måste jag plugga lite tills i morrn :) sen tro jag ska ta ett långt varmt bad:) efter jag har ätit så jag träffa några tjejkompisar i city och ta en kaffe :) hörs sen puss och kram så länge :)

PS den här väskan fick när jag kom hem tack snälla mammi :D

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 15:54

Jag slutat nu så nu sitter jag på bussen på väg hem för att byta om till tränings kläder och sen fara till gymmet :) blir väl ett par timmar på gymmet sen vara i city till bussen gå hem och kanske hitta nåt då:) efter att ha varit bort ett tag från skolan så känns det jobbigt att vara tillbaka i skolan men det gick bra ändå:) hoppas alla har haft en bra dag :) puss så länge :)

Dom här kläderna tränar jag i :)

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 14:08

Nu på lunchen har jag varit i city ätit en god Lunchs nu sitter vi och ta en kaffe innan vi ska gå tillbaka till skolan vi gör till kl 16 i dag så efter det blir city en stund ska kolla om man hitta nåt att shoppa :) sen ska man bara hem och hämta kläder och fara på gymmet :) men nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen fara till skolan puss så länge :)

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 12:03

Jag vaknade kl 7 då åt jag frukost sminka mig och gjorde mig klar för skolan sen for jag dit men jag hann aldrig bloggat nåt i morse så jag blogga lite nu just nu sitter jag i skolan och vänta på att man ska få Lunchs så man kan dra ner till city med dom bästa och äta innan man börjar igen men ska dra nu så vi få hörs puss och kram:)

Jag innan skolan :)

Av Silvia Johansson - 9 maj 2016 02:54

Gud vad sent jag var upp till och så börjar man skolan om 7 timmar blir lite jobbig i kväll/natt har jag pluggat lite städat och sett på film :) och nu är det nog dags att gå och lägga sej så man hinner upp i mirrn och göra klar sej till skolan och så man hinner äta Frulle :) Ne nu säger jag god natt:) vi hörs i morrn puss och kram:)

Bjuder på lite bilder från förra sommaren :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards