Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Silvia Johansson - 8 maj 2016 23:05

Hej oj jag glömde blogga i morse jag vaknade ganska sent i dag ??jag åt en jätte god frukost sen gick jag gick och fotade lite sen var jag och gjorde naglar sen tog jag en luchns på stan sen for jag på affären och handlade lite gott så nu ligger jag framför tv och kollar på film och bara myser kanske gör ett nytt blogg inlägg innan jag ska lägga mig puss och kram så länge????

Tog en fika innan jag gick hem?

Av Silvia Johansson - 8 maj 2016 02:44

Förlåt för dålig uppdateringen men har varit bort rest med några vänner och har inte kunnat skrivit nåt men det komma bli mer nu framöver över till resan jag har haft det helt underbart varit ute och gått i skogen myst i stugan med dom bästa vi ha ätit gott och bara haft det helt underbart :) och så har man pluggat lite inte roligt men man måste ju så:) resan har varit helt underbarn måste jag säga oj jag höll på glömma en sak när jag var borta så fick jag veta en sak gjorde ett test vet inte om jag ska skratta eller gråta???
Nu tänkte jag gå och lägga mig god natt alla hoppas ni sover gott :)
Innan jag ska gå och lägga mig så kommer det lite bilder från resan
Puss och kram vi hörs senare????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards